vrijdag 18 november 2016

Bedankt voor de gezellige tijd

Hoi Allemaal.

Vandaag weer gewerkt aan een kaartje op verzoek van mijn moeder.
Ze had een kaartje nodig voor een collega die weg gaat.
Zoals altijd ga ik dan even informeren wat ze zelf aan kleur , thema enz. in gedachten heeft en als ik de persoon zelf ken neem ik de dingen die ik weet ook mee in mijn project.

Dit keer vond ze het fijn dat de kleuren van de winkel er in verwerkt werden maar niet te overdreven.
De hobby's van haar collega, de gezellige momenten en etentjes samen en de mooie herinneringen die ze mee neemt.
Uit eindelijk kwam ik uit op een koffer vol herinneringen en het past ook bij haar vrije tijds besteding.
In heb het koffertje zo gemaakt dat er labels in kunnen waar mijn moeder leuke herinneringen op kan schrijven of lieve boodschappen die ze haar collega mee wilt geven.

En dit is de kaart geworden.






















Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
Wij hebben een behoorlijk vol weekend dus er word weinig geknutseld hier.

Lieve groetjes Lonneke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke