zondag 6 november 2016

Cadeautjes gemaakt

Hoi allemaal

Vandaag even wat anders dan een kaart.
Ik ben nog even lekker met de muisjes van Rimmie bezig geweest. Ze zijn zo lief!
En ook met de beestjes van Marianne Design.
Ik heb een leuke  magneet boeken legger voor mezelf gemaakt. Ik ben op dit moment met een heerlijk boek bezig en kan bijna niet stoppen met lezen :-)
En toen ik eenmaal bezig was kwamen er steeds meer variaties en ideeën in mijn hoofd voor verschillende mensen om mij heen en ben ik dus nog even door gegaan. En nog lang niet klaar hihihi


De kinderen vinden ze ook erg leuk en willen er ook nog een aantal voor hun vriendinnen en leerkrachten.
En ik maak er als verrassing voor in de adventskalender ook nog een voor mijn meiden.
Morgen nog even de magneetjes regelen om ze vast te klemmen en dan kan ik er een aantal afmaken.

Nu gaan we lekker op de bank naar de kinderen voor kinderen show kijken die ik gisteren opgenomen heb.
Ik wens jullie een fijne zondag.
Liefs Lonneke

Gebruikte materialen:
Voor de muis van Rimmie : egel ( Col 1368) oren ( MFD055) staart zelf knippen
Eekhoorn ( COL 1410) brievenbus (Lr0275)
Aap (COL 1399)
Ster (COL 1360)

3 opmerkingen:

  1. Super gaaf ideetje! Zo maakt het het lezen van een boek nog leuker!! Snap dat je meiden er ook dol op zijn. Leuk idee voor de adventkalender.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige boekenleggers. Ik begrijp alleen niet zo goed hoe je dat doet met een magneetje.
    Die diertjes zijn ook zo leuk!
    Kinderen voor Kinderen is ook erg leuk, gisteren gekeken en lekker nostalgisch meezingen. lol.
    Fijne zondagavond.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Crealientje.
      Ik koop bij de Hema magneet boekenleggers beplak deze met een bij passend papiertje en plak deze er dan achterop.
      groetjes Lonneke

      Verwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke