woensdag 30 november 2016

Een schitterende kerst

Hoi Allemaal.

Mijn project van afgelopen week is af. Pff er is heel wat tijd in gaan zitten maar ik heb er met plezier aan gewerkt en het is dan ook wel erg leuk geworden vind ik zelf. hihihi



Ik heb deze keer een vouwkaart gemaakt. In de traditionele kerst kleuren.
De kaart is voor een post ronden uit de snail mail groep waar ik bij zit. En mijn schrijf maatje van deze keer houd van rood , wit en zilver met kerst dus daar word de post dan op aangepast.
Ik heb achter de vakken met het rendier en de sneeuwpop een opening gemaakt met 3D tape zodat ik daar achter de brief en de goodies kan stoppen .Want dat hoort bij een snail mail. En deze worden op het thema aangepast. Verder ga ik de envelop natuurlijk ook nog versieren met kerst tape en stempels.

En dan is het afwachten of hij goed aankomt bij mijn schrijf maatje en of ze hem leuk vind.
En natuurlijk afwachten wat er voor mij gemaakt is.

Ik ga nu weer verder met het maken met kerst kaarten de aankomende dagen.
Ik heb gisteren mijn gewonnen prijs van de Marianne Design Divas binnen gekregen dus daar ga ik mee aan de slag.

Een fijne dag vandaag en tot later deze week
Liefs Lonneke


Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/11/challenge-11-anything-goes-with.html
En de challenges op de kaartjes inspiratie challenge facebook pagina
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2016/11/challenge-91.html

5 opmerkingen:

  1. super leuk!! Mooi die traditionele kerstkleur.
    Leuk kerstmannetje met die cadeautjes eromheen.
    Deze post wil iedereen toch wel ontvangen.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja al die diertjes zijn leuk, maar ook veel stans en plakwerk hè! En dan alle vlakjes met dessin papier, maar het resultaat is echt prachtig en je schrijf vriendin verras je vast heel erg hier mee!
    Dankjewel voor het mee doen met de Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lonneke,wat een super mooie Kerstkaart en inderdaad wat een werk maar het resultaat is prachtig !
    ook heel fijn en Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT Martine en fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou deze ook wel willen maken zou je door willen geven hoe je hem gemaakt hebt
    Vind het idee zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je hier nog op reageert
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke