dinsdag 3 januari 2017

Veel liefs van mij

Hoi allemaal

De beste wensen voor 2017 dat al jullie wensen voor dit jaar uit mogen komen.

Mijn jaar begon goed. Op 1 januari kreeg ik te horen dat ik de Candy van Rimmie gewonnen had met mijn tweelingkaart. Dus dat was super leuk nieuws.

En vandaag  heb ik mijn eerste kaartje van 2017 gemaakt.
Heerlijk is dat na dat ik een aantal dagen geen tijd en rust heb gehad om kaartjes te maken. De kinderen hebben lekker vakantie dus we doen nu van allerlei anderen leuke dingen dan kaartjes maken.
Ik ben eergisteren avond al aan begonnen aan het kaartje maar ik kleur het liefst overdag van wegen het licht en dat was me gisteren niet gelukt maar vandaag wel.
Samen met Maartje heb ik aan de eettafel zitten kleuren en ondertussen zat zij te tekenen. Dat kan ze echt heel goed. Ze tekent vanalles oa de eiffeltoren . Ik vind het echt knap.
Sanne is even naar mijn moeder die hadden samen een geheimpje wat ze moesten regelen dus ik ben benieuwd als ik haar dadelijk op ga halen.

Dit is het kaartje geworden.


Dit is ook meteen mijn eerste kaartje wat ik maak voor ons plan om dit jaar op de kerstmarkt te gaan staan.
Dit ga ik samen met mijn vriendin Kim doen. Halve wegen het jaar maken we de balans op of het haalbaar gaat worden. Maar ik heb er ontzettend veel zijn in.

Ik ga zo weer even mijn knutselspullen naar mijn hobby kamer brengen want knutselen gaat vandaag waarschijnlijk niet lukken. Straks komt ons buurmeisje logeren dus gaan we gezellig anderen dingen doen.
Vanavond ga ik nog een brief schrijven naar mijn penvriendin waar ze al veelste lang op heeft moeten wachten en dan ben ik weer helemaal bij. En ga ik weer aan de slag met kaarten maken ,challenges en af en toe nog een snail mail.

Ik wens jullie een fijn dag en vakantie als je vrij bent,

Oja hebben jullie nog goede voornemens dit jaar?
Ik niet echt maar in de snail mail groep hebben een aantal leden besloten om dit jaar niks nieuws te gaan kopen en eerst de spullen op te gaan maken die ze nog hebben. Ik heb aan gegeven ook zoveel mogelijk van mijn snail mail spullen op te gaan maken. Ik heb veelste veel dus dat moet geen probleem zijn. Hihihi
Ken jullie dat probleem?

Lieve groetjes Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/12/challenge-12-anything-goes-with-minimum.html






4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Lonneke. Mooi gekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super schattig kaartje Lonneke, wat zit Daisy lekker relaxt te breien en de leuke accentjes passen daar perfect bij....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk deze kaart!!! Jij hebt het er maar druk mee zo te lezen, had helemaal niet in de gaten dat je een dochtertje had (oeps). Wel erg leuk om zo samen te zitten kleuren/tekenen. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met je voornemen om op de kerstmarkt te gaan staan. Gelukkig heb je nog ruim 330 dagen hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja ik heb 2 dochters van 8 en bijna 10.
      ohw nog maar 330 dagen dan moet ik flink aan de slag hihihi.
      Het is de eerste keer dus ik ben benieuwd of we het goed aanpakken.
      Je leuke pakketjes is goed aangekomen.
      groetjes Lonneke

      Verwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke