donderdag 30 maart 2017

Dutch doobadoo challenge #25

Hoi Allemaal

Nog op de val reep heb ik deze maand een kaartje gemaakt voor de Dutch doobadoo sketch challenge.

Ik vond de vorm erg leuk dus die heb ik begin Maart besteld. Maar hij is even blijven liggen.
Gister avond op een klein vrij plekje aan mijn bureau alles bij elkaar zitten zoeken. Aangezien ik met mijn nieuwe hobby kast bezig ben. Nu is niet alleen mijn bureau ontploft maar de hele hobbykamer.  Komt weer goed.( hoop ik)
Het was even puzzelen welke stempel ik ging gebruiken omdat het een vierkanten moest zijn.
Uit eindelijk heb ik voor het meisje in Parijs gekozen. Ze blijft leuk. En toen had ik ook meteen een thema.
Na nog even rond gesnuffeld te hebben tussen mijn knutsel spullen was de kaart al gauw compleet.
Soms heb je dat dat loopt het meteen lekker met een kaart en soms ben je de hele tijd aan het puzzelen om hem goed te krijgen.


Ik krijg bijna zin om een stede trip naar Parijs te boeken. Maar dat doen we niet.
Ik ga gewoon nog even lekker genieten van het mooie weer buiten. En vanavond maar eens kijken of ik verder kom met de inrichting van de kast.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag en alvast een fijn weekend.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:



1 opmerking:

  1. Prachtig is dit kaartje Lonneke....een heel lief stempeltje en je heb er inderdaad leuke accentjes erbij opgemaakt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke