dinsdag 28 maart 2017

Genieten in de buitenlucht

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een lief lente kaartje zien.
Ik was er donderdag aan begonnen maar door dat we een leuk, vol en lang weekend hebben gehad is hij blijven liggen tot vandaag.

De meiden hadden vrijdag studie dag. Het was heerlijk weer dus we zijn veel buiten geweest.
Zaterdag hadden ze een budo dag op papendal. En In die tussen tijd hebben wij heerlijk met zijn tweetjes gefietst en in de stad rond rond gekeken. Twee keer voorbij de pipoos gelopen maar niet naar binnen geweest.
De afgelopen twee dagen ben ik met mijn moeder weg geweest. Heerlijk genoten van het weer en Zutphen rond gestruind. En gisteren op de terug weg naar huis heb ik een nieuwe hobbykast gekocht. Eentje met dichte deurtjes zodat je mijn verzameling spullen niet zo goed ziet. hihihi

Vandaag mijn kaartje met Daisy afgemaakt. Ze is heerlijk aan het genieten van het lente weer.
Ik heb de kaart wat rustiger gehouden omdat ik de papier combinatie zo mooi vind.
Dat is ook de reden waarom ik er geen tekst op heb geplaatst.
Ik heb een sketch gebruikt. Alleen die challenges is al voorbij  kwam ik net achter. Dat krijg je ervan als je 5 dagen over een kaart doet. hihihi.
Maar ik ben wel blij met de papier combinatie en het eind resultaat.


Ik ga nog even lekker buiten aan de slag en genieten van het weer. Vanavond ga ik wel weer verder met het in elkaar zetten van mijn hobbykast .Nu is het te mooi weer daarvoor.

Ik wens jullie een fijne dag
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi fris kaartje! Ik vind het dp wat je gebruikt hebt prachtig.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een heerlijk lente kaartje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke