donderdag 30 maart 2017

Kaart van Sanne

Hoi Allemaal

Vandaag ook een kaart van Sanne onze dochter van 10.
We lazen op het blog van de Creative Sketchy Girls dat ze kinderen motiveerder om ook mee te doen door ze in het zonnetje te zetten.
Dat leek Sanne erg leuk dus ze is meteen aan de slag gegaan. En dit is haar eind resultaat.


Ik ga hem zo voor haar plaatsen bij de challenge.

Later vandaag plaats ik nog een kaart van mezelf dus tot straks.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge:


2 opmerkingen:

  1. wat leuk dat Sanne meedoet aan onze challenge!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry, zo enthousiast dat ik vergeet erbij te typen dat ik het een heel mooie kaart vind!
      Ik hou heel erg van Gorjuspoppetjes, en wat zijn dat mooie bloemetjes!
      groetjes
      nancy

      Verwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke