woensdag 15 maart 2017

Konijnen knuffel

Hoi Allemaal

Vandaag even geen kaartje maar een haak werk.
Ik ben deze week met de groten variant van het konijn van stip & haak bezig geweest.
Ik heb hier zowel het grote als het kleinen patroon van. Ik heb hem al in meerderen variaties gehaakt als kadootje.
Deze keer heeft hij nog geen bestemming. Maar ik vind hem gewoon erg leuk om te haken.
En wou hem een keer proberen met een ander soort garen dan wat ik normaal gebruik.



Het garen voor een nieuw haak project licht al klaar dus daar ga ik zo aan beginnen. En ik had wat nieuwe knutselspullen besteld en die zijn vandaag binnen gekomen dus daar ga ik morgen mee aan de slag. 

Een fijne avond en tot gauw
Liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. Een prachtig gehaakt konijntje Lonneke...zit daar heel parmantig ...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke