zondag 30 april 2017

Konijnen Rammelaar

Hoi Allemaal

Ik ben de afgelopen weken druk geweest met van allerlei projectjes maar kwam er achter dat ik jullie nog niet alles had laten zien.

Deze rammelaar heb ik gehaakt voor mijn penvriendin. .Ze heeft laatst haar eerste kindje gekregen . Een lief meisje. Ik had er een leuke kaart bij gedaan en  heb het opgestuurd in een doosje.
Het is goed aan gekomen en ze vond hem leuk.

De foto is niet top. Ik ben vergeten een goede te maken voor ik het opstuurde.



Het patroon komt van de site van Stip & Haak


Veel liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. heel leuk gemaakt Lonneke. Het is leuk om een zelfgemaakt kadootje te geven als kraamkado!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke