zaterdag 6 mei 2017

Weer thuis

Hoi Allemaal

Het was hier even rustig omdat we op vakantie zijn geweest.
Maar nu zijn we weer terug en heb ik weer zin om te knutselen. Dus zal ik hier de aankomende week weer regelmatig wat posten.
Maar eerst nog even verder met tassen uitpakken en beginnen aan de was. Dan een beginnetje maken aan mijn challenges overzicht en een begin maken aan de Moederdag kaarten.

Op heb in de vakantie ook besloten om een facebook pagina alleen voor lonnekescreaties te gaan maken. En te kijken of ik mijn blog langzaam aan wat kan verbeteren.

En heb ik weer spullen verzamelt die ik kan gebruiken om te snail mailen.
Dus weer met plannen genoeg thuis gekomen.

Ik heb gisteren nog wel even een begin gemaakt met een klein haak projectje op de terug weg in de auto.


Nu snel aan de slag  . Dan heb ik vanavond misschien lekker knutsel tijd.

Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs Lonneke



1 opmerking:

  1. Ohh lekkere vakantie gehad!?? Ben brnieuwd wat je gaat hakem en ons de komende dagen wilt gaan laten zien!

    Liefs kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke