dinsdag 6 juni 2017

Bloemen

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met veel bloemen.
Gisteren is de nieuwe challenge op het blog van The Crazy Challenge van start gegaan.
Het thema is gebruik bloemen. Dit heb ik dan ook gedaan op mijn voorbeeld kaart.
Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. En de afbeelding is een digi van Mari digis.



Het is heerlijk knutsel weer dus ik ga dadelijk tussen de dagelijkse dingen door lekker verder met mijn haakwerkje.
Het was alleen niet echt weer om naar het handwerk clubje te fietsen waar ik sinds een paar maanden bij zit. Gelukkig was mijn schoonvader zo lief om me te brengen en kon ik met iemand mee terug rijden.Zo kon ik er toch naar toe. 
De auto is hier namelijk alleen thuis als het mooi weer is en ik hem dus niet echt nodig heb. hihihi. 
Heerlijk zitten kletsen met een kop thee erbij terwijl het buiten flink te keer ging. Ideeën uit gewisseld en mijn haak werkjes in elkaar gezet.

Ik wens jullie  een fijne dag vandaag en geniet van dit heerlijke knutsel weer.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

3 opmerkingen:

  1. Hee Lon! Wat een mooie labelkaart heb je gemaakt als inspiratiekaart. Lekker zomers! Helaas is het buiten niet zo..

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt!!
    Grt van Judith fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke