donderdag 21 september 2017

Deze horen er ook bij

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie condoleance kaartjes zien.
Niet de leukste kaartjes maar ze horen er ook bij.
Mijn moeder belde deze week dat ze er twee nodig had of ik tijd had om ze te maken. Voor mijn moeder maak ik tijd.
Dus ik ben aan de slag gegaan. Ik had meerderen ideeën .

Vandaag laat ik jullie een van die ideeën zien.



Toen ik eenmaal bezig was ben ik  s'avonds even door gegaan en heb ik in totaal zeven kaarten gemaakt. Ik was zo lekker bezig met het kliederen met inkt.

De andere laat ik jullie later zien.
Ik wens jullie een fijne dag vandaag.
Groetjes Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Ik gebruik in de herfst ook vaak vallende bladeren op rouwkaartjes.
    Mooi gemaakt.
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit MOOI gedaan Lonneke.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke