donderdag 26 oktober 2017

Een Bad eend

Hoi allemaal

Vandaag weer even een haakwerkje tussendoor.

De man van mijn moeder heeft mij een tijdje geleden gevraagd of ik als kraamcadeautje voor zijn dochter een bad eend rammelaar wil haken.
Hij is zelf namelijk helemaal gek van bad eendjes.

Hier ben ik gisteren mee aan de slag gegaan en dit is het geworden.



Hij is er erg blij mee. En de rammelaar is ruim op tijd klaar voor dat de kleine geboren word.
Nu ga ik weer lekker verder met Maartjes verjaardagskaart.

Ik wens jullie een fijne dag
Liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. Heeel mooi deze gehaakte babycreatie Lonneke...en dat doe zomaar ff op een avondje...knap gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke