maandag 20 november 2017

Eerste DT kaart bij de Creative Sketchy Girls

Hoi Allemaal

Vandaag is het dan op het blog bekend gemaakt.
Ik ben lid van het design team van de creative sketchy girls.
Afgelopen week ben ik met mijn kaart aan de slag gegaan. Ik kreeg een leuke digi aangeleverd en ben aan het knutselen geslagen en dit is mijn kaart geworden.


Vandaag heerlijk knutsel weer maar helaas is het vrij donker en lastig om mooie papier combinaties bij elkaar te zoeken. Moet toch echt beter licht gaan regelen op mijn hobbykamer.
Toch even op een goed moment papier bij elkaar gezocht zodat ik vanavond aan de slag kan. Al is het ook heerlijk weer om lekker met een haakwerkje op de bank te kruipen. 
Ik ga nog even wikken en wegen wat het gaat worden hihihi.
Ik wens jullie een fijne week.

Liefs Lonneke




2 opmerkingen:

  1. mooie kaart als nieuwe DT'er bij onze CSG!
    En wat is het geworden vandaag, haken of kaartjes maken? Ik maakte kaartjes, kreeg ze met moeite op de foto, zo donker als het al van vieren al is...
    Groetjes
    Nancy
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je DT-schap Lonneke!
    Je hebt meteen al een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke