zondag 3 december 2017

kerstkaartje no ?

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie  natuurlijk weer een kerstkaartje zien :-)

Dit is mijn tweede variatie met deze kerst stempel. Het is zo'n schatje.
Ik heb de bingo van de egel weer als basis gebruikt. Dit keer heb ik het rijtje sneeuwpop, hulst en  rood
gebruikt.



Vandaag hebben we een lekkere thuis aan rommel dag, beetje knutselen en we gaan van allerlei lekkere dingen bakken voor pakjes avond. Een heerlijk dagje dus.
Ik wens jullie ook zo'n fijne dag.

Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://de-egel.blogspot.nl/2017/11/november-challenge-46.html
http://die-sketch-tanten-challenge.blogspot.nl/2017/11/38-vom-1511-141217.html

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Lonneke...wat een schattig sneeuwpopje erop...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig dat je meedoet met onze 'Kerst Bingo' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze is weer leuk lonneke.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke